MP PAS Dr Che Rosli tengok isu Lynas dari sudut saintifik bukan politik...

Ahli Parlimen PAS Hulu Langat Dr Che Rosli Che Mat berterus terang bahawa pandangannya bahawa tahap radiasi projek Lynas di Gebeng rendah berdasarkan saintifik dan kepakaran beliau.
Maksudnya, jika ada mana-mana pihak nampak pendapatnya itu seolah-olah beliau tidak sehaluan dengan semua pemimpin pembangkang dalam isu Lynas, itu adalah soal politik sahaja.
“Kita kena pergi pada saintifik. Saya bekerjasama dengan kementerian mana yang mampu tetapi jangan cuba politikkan. Dari dulu saya cakap tahap radiasi rendah tetapi tidak bermakna projek Lynas selamat,”Pada sidang Parlimen yang membahaskan usul Jawatankuasa Pilihan Khas Parlimen (PSC) berhubung projek Lynas semalam, Dr Che Rosli bangun menyatakan tahap radiasi projek Lynas adalah rendah tetapi perkara lain perlu dirujuk pada pakar-pakar berkaitan.
Beliau mencadangkan kerajaan mengkaji tahap keselamatan pembinaan projek Lynas.MEMANG PAKATAN RAKYAT MEMANG UNTUK RAKYAT MALAYSIA MARAH PADA KERAJAAN BN...WALAUBAGAI PUN PAKATAN RAKYAT CARI JALAN JUGAK UNTUK MENCARI KESALAHAN BN.SIALLLL BETUL PEMBANGKANG NI...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana