SENDIRI BUAT SENDIRI TANGGUNG,MINTALAH TOLONG DARI AMBIGA DAN NIK AZIZ TU....

Tindakan Mahasiswa Malaysia Sertai Bersih Di Mekah Jejas Masa Depan Mereka.Penglibatan mahasiswa Malaysia tajaan kerajaan Arab Saudi dalam demonstrasi Bersih 3.0 di beberapa masjid di Mekah dan Madinah baru-baru ini akan menjejaskan masa depan mereka jika negara itu bertindak menghantar pulang atau menarik semula biasiswa. mahasiswa berkenaan sepatutnya menghargai peluang itu kerana sepanjang 10 tahun, bermula 2002 sehingga kini, hanya kira-kira 200 penuntut Malaysia yang ditaja sepenuhnya oleh kerajaan Arab Saudi."Kerajaan Arab Saudi bawa ke sana suruh belajar. Mereka buat demonstrasi pula. Kalaulah mereka ini dihantar balik dan ditarik balik biasiswa, itu salah kerajaan jugak ke? Barisan Nasional  juga salah ke? Umno jugak salah ke? Pemimpin dia akan cakap Umno yang salah. Tetapi mahasiswapun boleh fikir yang kita tiada kuasa langsung di luar,"
Penganjur Bersih atau pemimpin parti pembangkang tidak mungkin akan membantu mahasiswa terbabit jika mereka dikenakan tindakan.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL