LAGI GAMBAR "Protes Bersih: Senaman "GELEK PUNGGUNG" depan rumah Ambiga Sehingga AMBIGA Tidak Keruan DiBuatnya

Kalau begini halnya suasana di depan rumah bos Bersih,Datuk S Ambiga di Jalan Setia Kasih,Bukit Damansara bakal meriah dari masa ke semasa.Seramai 15 veteran bekas tentera telah membuat senaman ‘gelek punggung’ selama kira-kira 20 minit di atas jalan depan rumahnya.
Mereka adalah dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM)  yang diketuai oleh Mohd Ali Baharom.
Menurut beliau selain protes demo Bersih,  senaman gelek punggung itu juga sebagai membantah Ambiga yang dikaitkan dengan gerakan seks bebas.Aksi protes mereka bermula jam 8.30 pagi.

Kebetulan Ambiga yang hendak keluar pergi mahkamah bersua dengan mereka depan rumah itu.
Mereka tunjuk sepanduk kad manila memprotes tindak tanduk Bersih dan Datuk Seri Anwar Ibrahim padanya.Mohd Ali mengingatkan Ambiga jangan berbuat sesuatu yang boleh rosakan nama negara.Katanya mereka akan bertindak jika begitu halnya.Beliau meminta Ambiga tolong sampaikan kad sepanduk itu kepada Anwar.
Eh...eh main apa tu tunjuk bontot tu...ada yang marah kan teruk dikerjakannya.ANWAR mana boleh tengok itu semua ANWAR marah nanti........Hari hari buat macam SURE AMBIGA TAK BOLEH TAHAN BEB...KALAU BERGINI JADINYA?HA HA HA HA HA.........PADAN MUKA
EH...EH... EH... EH... BONTOT TU TURUN SIKIT Tak betul tu...Oppppp Senaman "GELEK PUNGGUNG YER"

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana