Cuepacs Minta Polis Serah Tiga Nama Penjawat Awam Terbabit Perhimpunan 28 April -Habislah Kerja Terimalah Kenyataan...Sendiri Buat Sendiri Tanggung

Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs), Ahad, meminta polis menyerahkan kepada mereka, tiga nama penjawat awam yang didapati terlibat dalam perhimpunan bertukar ganas di ibu kota pada 28 April lepas.Beliau juga mengulangi bahawa Cuepacs tidak akan membela mana-mana penjawat awam yang ditangkap dan didapati bersalah melibatkan diri dalam perhimpunan haram.
"Mereka yang ditahan perlu menanggung sendiri risiko kerana menyertai perhimpunan haram adalah di luar bidang kita untuk membantu mereka yang terbabit.
"Dalam peraturan juga jelas menyebut penjawat awam tidak boleh menyertai perhimpunan seperti itu kerana ia boleh mengancam keselamatan negara," katanya.Beliau berkata jika didapati bersalah, penjawat awam yang berkenaan boleh dibuang kerja.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana