Cakap 'No Comment' pun salah...Nampak sangat Siapa Sokong Siapa?

PKR nampaknya segera mahu cuba ‘tutup lubang’ cerita pasal gambar aksi panas lelaki mirip Azmin Ali yang tersebar meluas sekarang.Ingat lagi isu dakwaan video seks 99.9 peratus tulin Datuk Seri Anwar Ibrahim. Begitulah jalan ceritanya dalam bab ini yang melibatkan Timbalan Presiden PKR ini.
Hukum akal kata... tiada siapa dalam dunia ini yang buat salah...akan mengaku.Jalan mudah...tiada siasatan akan dibuat sama ada dakwaan babitkan Azmin betul atau tidak.Segalanya dianggap beres dengan satu penafian sahaja,Itulah benchmark kepimpinan PKR.

Soal salah belakang kira, jika lubang sudah bocor senang saja...buat penafian atau saman pihak yang mendedahkan berita mengenai mereka.Senang saja....itulah yang Azmin buat dalam menangani isu gambar-gambar aksi panas yang didakwa dirinya termasuk dalam tandas bersama seorang wanita.Zuraida yang juga Ahli Parlimen Ampang menegur Abdul Khalid agar lebih berhati-hati dalam memberi kenyataan khususnya kepada media."Jadi saya kecewa kerana ianya akan kecilkan hati Azmin yang banyak berjuang dalam parti.
Itulah kisah tutup lubang – gali lubang dalam PKR isu Azmin.
Cakap-cakap bengang Zuraida pasal ayat no comment oleh Khalid nampak macam ada lagi banyak lubang nak terbuka dalam PKR.

Comments

noname said…
haha berak tgh jalan mana nak ngaku.
done follow ur blog btw.
follow me back :)

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana