ADA HATI LAGI NAK BUAT BERSIH LAGI KAH!!!!!!BODOH DAN BAHLOL

Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) akan mengadakan mesyuarat khas dalam masa terdekat bagi membincang beberapa perkara termasuk kemungkinan mengadakan siri perhimpunan keempat.
Menurut Pengerusi Bersama BERSIH Datuk A. Samad Said, setakat ini pihaknya masih tidak mengadakan sebaraang rundingan untuk mengadakan perhimpunan selepas himpunan Duduk dan Bantah BERSIH 3.0 pada 28 April lalu."Sementara ini belum ada rundingan dengan jawatankuasa pemandu BERSIH, saya tidak boleh beri jawapan... barangkali esok atau lusa kita akan berbincang mengenai perkara ini dan hal-hal lain.

"Kami akan bincang dan adakan pendirian kami, saya tiada jawapan sehingga mesyuarat diadakan," kata Sasterawan Negara itu kepada AntaraPos.com.Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Timbalan Presiden parti Mohamad Sabu antara yang paling lantang mahukan BERSIH 4.0 diadakan sebelum pilihan raya, malah menjanjikan penyertaan sejuta penyokong parti itu.
RAKYAT MALAYSIA AKAN MENGHUKUM PAKATAN RAKYAT KALI JIKALAU BERSIH MELAKUKAN KALI KE 4.SEDAR ATAU TIDAK SEDAR INI AKAN MENGUNDANG BENCANA AMAT BAHAYA KEPADA MALAYSIA.RAKYAT AKAN MERASA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN ADANYA BERSIH INI....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana