PM dijangka umum durian runtuh untuk peneroka FELDA 8 Mei Tapi Masih ada Peneroka FELDA Yang BODOH SOMBONG

KUALA NERANG: Durian runtuh yang dijanjikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak kepada peneroka FELDA sebelum penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) dijangka diumumkan pada 8 Mei ini.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan, berkata pengumuman dijangka dibuat semasa program perdana menteri bersama peneroka di Felda Jengka 8, Jerantut, Pahang.
"Durian runtuh ini dalam dua bentuk, wang tunai dan saham. Kita tunggu dan lihat berapa banyak akan diberikan," katanya semasa berucap dalam perjumpaan dengan peneroka Felda Lubok Merbau dekat sini, semalam. - BERNAMA
Sepatutnya ada segelintir peneroka FELDA yang menyokong pembangkang patut bersyukur pada kerajaan Malaysia.Lihatlah dan Sedarlah siapa dan dari mana asal kita ini tanpa FELDA entah apa nak jadi yang peneroka kita ini sekarang.Inilah dikatakan kacang lupakan kulit,Bila dah senang lupa segalanya pada yang memberi kita dahulu...Hatinya mungkin IKLAS atau TIDAK pada kerajaan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana