Pemuda UMNO beri bantuan.....

MUHD. Khairun Aseh (kanan) menyatakan sesuatu kepada Surijaningsih Bakar (dua dari kanan), Zakaria Nasir (dua dari kiri) dan Zaidee Nasir di rumah Allahyarham Tan Sri P. Ramlee di Taman Setapak, Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR 19 April - Kebimbangan menantu seniman agung negara, Tan Sri P. Ramlee, Surijaningsih Bakar, 43, yang berdepan kemungkinan rumahnya disita akibat tunggakan cukai taksiran, berakhir apabila Biro Aduan Komuniti Pemuda UMNO tampil menyelesaikan bayaran tersebut.Pengerusi biro berkenaan, Datuk Muhd. Khairun Aseh berkata, atas dasar simpati, pihaknya melunaskan bayaran cukai RM5,766.50 yang sepatutnya dibayar oleh balu, Nasir P. Ramlee itu.
Katanya, sebaik sahaja masalah berkenaan dimaklumkan, pihaknya telah bertindak mencari dana bagi membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh keluarga berkenaan.
ALHAMDULILAH...MENOLONG ORANG YANG MEMERLUKANNYA SEMOGA KEGIATAN PEMUDA UMNO MESTI MEMBANTU ORANG SEPERTI INI TIDAK KIRA BANGSA,BARULAH UMNO DAN BN DITERIMA MASYARAKAT MALAYSIA....GO HEAD UMNO.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana