PAKATAN BERKUASA AGAMA ISLAM DIMAINKAN SESUKA HATINYA....RAJA NAZRIN KECEWA

Raja Nazrin kecewa bukan Islam main api agama.

Ini semuanya PAS yang halalkan yang berlaku kepada umat islam di malaysia,Kaum bukan melayu bukan berani jikalau orang melayu kita sendiri yang benarkannya.Sedihnya kalau kita melihat kaum bukan melayu mempersendakan atau membaca AL-QURAN didepan orang melayu kita sendiri di atas pentas POLITIK PAS....BAYANGKAN LAH SEMUA......APA SEMUANYA INI....PAS,Nak kata PKR memang parti bercampur dengan bukan melayu,DAP tak usah cakap ler.Ini tidak PAS parti dikatakan perjuangan Islam selama ini....Hanyalah dengar dan gelak ketawa saja apabila NGA KOR MING membaca ayat AL-QURAN.
INI PESANAN DARI Raja Nazrin  
IPOH 3 April – Pemangku Raja Perak, Raja Dr. Nazrin Shah kecewa kerana garis sempadan menyentuh agama Islam mula dilanggar malah ada kalangan bukan Islam semakin lantang mencabar perkara berkaitan Islam melalui ungkapan dan kenyataan bernada mempersendakan syariat dan memperkecilkan aqidah umat Islam.Baginda mahu supaya perbuatan melanggar sempadan agama lain secara keterlaluan dan terbuka ini dihentikan dan dicegah secara tegas kerana ia boleh mencetuskan tragedi buruk dalam negara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana