WATIWANI SANGGUP MELAKUKAN PERJALANAN YANG CUKUP JAUH SEMATA-MATA UNTUK BERTEMU DENGAN BADRULAMIN, ADAKAH KONSPIRASI??

Adakah ini konspirasi apabila Watiwani membuat perjalanan yang agak panjang dari Rompin yang sejauh 150km semata-mata untuk bertemu dengan Badroamin, Adakah ini konspirasi UMNO?Menurut keterangan saksi kepada Jabatan Agama Islam Pahang, Badrolamin menyewa bilik suite yang mempu...nyai ruang tamu dan bilik tidor. Watiwani sudah menghubungi Badrol lebih awal sebelum Badrol menempah bilik suite.

Semasa pintu dibuka Badrolamin sedang duduk di sofa ruang tamu sedangkan Watiwani berada dalam bilik tidur. Memanglah mereka tidak berada dalam lain-lain bilik tetapi bilik yang sama.Bagaimana Watiwani yang tinggal di Rompin sanggup membuat perjalanan jauh hanya untuk bermalam bersama Badrolamin jika tidak ada perhubungan antara mereka untuk melakukan perbuatan jijik itu.Menurut keterangan suaminya Isterinya membuat perhubungan sulit dengan Badrolamin apabila menyertai PKR dua tahun lepas. Pihak JAIP perlu menyiasat kenapa Watiwani perlu melakukan perjalanan yang begitu jauh untuk bertemu dengan Badrolamin?

Badrolamin cuba meraih simpati dengan mengatakan dia akan meninggalkan PKR dan politik, itu semua mainan politik pemimpin PKR sama seperti Elizabeth Wong ketika gambar bogelnya disebar diinternet. Pada ketika itu semua pembangkang menuduh UMNO tetapi bila Helmi Malik buat pengakuan, gambar itu disebarkan oleh pemimpin PKR sendiri.

Perkara pokoknya sekarang adalah khalwat samada perangkap, konspirasi atau sengaja nak buat semua tidak timbul, yang penting sekarang jika ada bukti Badrolamin berkhalwat, dia perlu didakwa

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana