SUDAH DIJANGKA ANWAR MEMANG BERMUKA MUKA.... BERBELIT BELIT

Anwar 'buat lawak' lagi...anggap kata dua Nik Aziz LEMBUT DAN SOPAN.Anwar sifatkan kata dua Menteri Besar Kelantan itu sebagai "lembut dan sopan."
Anwar Ibrahim tidak marah kalau kita nobatkan beliau sebagai Maharaja Lawak minggu ini.ANWAR ditemui wartawan selepas menghadiri majlis perhimpunan mingguan dan sambutan Maulidur Rasul di Majlis Perbandaran Subang Jaya.Lawak besar di sini bila beliau berkata 'UMNO memfitnah saya dan padam kenyataan saya yang mengatakan tentang hak rakyat Palestin."Apa KEJADAHNYA UMNO nak buat semuanya itu?1 M sudah dijangka ANWAR akan pusing cerita punya last last UMNO jugak yang kena...BODOH PUNYA MANUSIA SEPERTI INI.Kalau kita baca balik berita Wall Street Journal,akhbar itu tulis sebiji.terang dan jelas :  "I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar.Soalnya dimana yang UMNO potong kenyataannya?Kalau betul Wall Street Journal silap lapor kenyataannya...kenapa takut sangat nak cakap akhbar itu salah?Isunya di sini ialah kenyataan Anwar sebiji disebut kata "I support all efforts to protect the security of the state of Israel".Ini yang Anwar sedang bersilat sakan sekarang...dan seperti biasa tidak menghairankan  UMNO jadi kambing hitam untuk lepas tengkoknya."Sebelum ini saya di luar negara dan kini baru pulang dari Bangkok , Nik Aziz pula di Kelantan. Tetapi isu yang terjadi ini berbeza. Umno memfitnah saya dan padam kenyataan saya yang mengatakan tentang hak rakyat Palestin.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana