Rakyat Mesti Yakin Dengan Kemampuan Kerajaan BN

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat mesti yakin dengan kemampuan kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk terus membela kebajikan mereka dan membangunkan negara ini sehingga mencapai status negara maju lapan tahun lagi pada 2020.kerajaan sudah mempunyai agenda besar untuk memajukan rakyat dan negara, yang bukan suatu agenda yang direka mengikut sesuka hati tetapi agenda itu dibuat dengan perancangan yang begitu tersusun.Najib yang juga Presiden Umno turut membidas PAS yang hanya pandai menaburjanji untuk meraih sokongan rakyat padahal pemimpin parti itu hanya menipu rakyat.
Beliau mempersoalkan apakah yang dilakukan oleh PAS ketika berpeluang memerintah Terengganu dari 1999 hingga 2004, kerana tidak kelihatan perubahan yang mereka lakukan.
Turut hadir Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said dan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana