Mat Sabu Oh Mat Sabu Tim.Presiden PAS.

1 Malaysia merasakan selepas menang dalam Tim.Presiden PAS ni..Mat Sabu buat kenyataan yang bermacam macam propaganda sehingga hari ini.Selepas satu,satu masalah timbul.Isu yang paling besar adalah Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lepas, Mohamad Sabu dilaporkan berkata pengganas komunis yang membunuh dengan kejam anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong adalah hero sebenar dalam perjuangan kemerdekaan negara.Ha ha ha ha sehingga Hari ini belum nampak isu ini selesai.


Inikah Tim.Presiden PAS?Terlalu jauh sekali nak dibandingkan dengan Nasaruddin.Mat Sabu akan dihukum oleh Ahli ahli PAS sendiri jika mengeluarkan kenyataan isu sensitif.

Jadi, sekarang ni Pakatan berada dalam keadaan yang amat nazak dan tenat disebabkan mulut longkang Mat Sabu. Tak payah lah ahlul-ahlul PAS dan PKR nak pusing macam mana pun untuk salahkan UMNO.. Sebab sekarang ni zaman dah maju.. Bukti video ucapan Mat Sabu terang-terang sokong komunis..
Tunggu lah saja masa PRU13 nanti.. Pakatan akan kalah teruk disetiap kerusi yang mereka tandingi terutamanya Pas,PKR dan DAP saja nya menang terutama dikawasan majarotinya cina.Hanya rakyat Malaysia yang bodoh saja akan bagi undi pada geng-geng penyokong fahaman komunis tu nanti..

 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana