Tun M yang mengaku 'maksum'...Muka Tak Tahu Maluuuu

Top Dog Pakatan Tun M setuju pemimpin yang menerajui kerajaan terlalu lama akan menyebabkan korupsi dan nepotisme. Tetapi dia mendakwa ketika menjadi PM selama 22 tahun dan tidak melakukan apa-apa kesalahan. Jelas Tun M mengidap 'sindrom tidak sedar diri'.

Gaya pemerintahnya menyebabkan dia dicop pelbagai gelaran seperti “Mahazalim” dan Mahafiraun”. Bukan sahaja menahan musuh politiknya di bawah ISA malah dia telah melemahkan sistem kehakiman apabila memecat Ketua Hakim Negara Tun Saleh Abas.

Dia dakwa tidak mengamalkan nepotisme tetapi sepanjang 22 tahun sebagai PM, anak-anaknya mengumpul harta luar biasa sehingga salah seorang anaknya Mokhzani menjadi orang ke-34 terkaya dengan harta bernilai RM420 juta.

Tun M boleh terus menipu dirinya sendiri dan macai Pakatan pun boleh cuba “back-up” Tun M yang kononnya “maksum”. Tetapi jawapan Tun M jelas menunjuk dia adalah seorang pemimpin yang tidak boleh dipercayai dan cakap tak serupa bikin.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana