DOA PENYOKONG RAFIZI RAMLI DIMAKBULKAN

Sejak  Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli membuat pelbagai dakwaan terhadap Tabung Haji yang kemudiannya dinafikan malah diperbetulkan, berduyun penyokong Naib Presiden PKR itu mendesak dan mendoakan agar Tabung Haji membuat laporan polis.

Biarpun diperjelaskan secara terperinci antaranya mengenai dakyah Rafizi kononnya Tabung Haji sudah tidak cukup rizab dan kejahilannya mengenai standard perakaunan antarabangsa, Rafizi terus melakukan serangan disebalik keuntungan dividennya hampir mencecah RM100,000 melalui simpanan di Tabung Haji, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dan Amanah Saham Bumiputera (ASB).

Dakyah Rafizi biarpun bertentangan dengan hakikat sebenar keuntungan Tabung Haji, turut menyebabkan ada pendeposit terpengaruh hingga mengeluarkan simpanan serta melepaskan giliran menunaikan rukun Islam kelima ini.

Pada 20 Mei 2015, iaitu setahun lalu, Rafizi mencanang akan mengemukakan saman terhadap Tabung Haji, KWSP dan Kumpulan Wang Persaraan (KWAP). Hingga hari ini tidak kedengaran apa yang dicanangkan Rafizi itu.

Sumber Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana