ADA JUGAK YANG 'SONGEH' DIKENCING PUAKA!!!

Agak - agaknya sekarang ni ada tak orang yang SONGEH bila dia dah tersilap sokong kenyataan yang dibuat oleh Si Tony Puaka ni berhubung siasatan PAC dan laporan Ketua Audit mengenai isu 1MDB tu?

Kalau sebelum ini, ada orang kata dia menyokong sepenuhnya kenyataan Si Tony Puaka tu yang mendakwa KONONnya siasatan PAC Parlimen berat sebelah dan laporan Ketua Audit tak boleh dipercayai.

Kat situ pun dah timbul satu persoalan. Bagaimana mungkin Si Tony Puaka tu boleh mendakwa laporan Ketua Audit Negara tu tak boleh dipercayai sedangkan laporan tu pun masih belum siap?

Sejak bila pulak Si Tony Puaka tu jadi Nujum Pak Belalang sampai tahap dia boleh nampak benda yang belum berlaku? Atau, adakah dia hanya sekadar membuat spekulasi berdasarkan pemikiran sempit dia sendiri?

Tapi yang herannya, ada jugak dikalangan mereka yang cerdik pandai menyokong kenyataan Si Tony Puaka tu secara terbuka. Takkan sampai tahap itu diorang sanggup kena tipu dengan Si Puaka ni?

Dan yang paling Tak Logiknya ialah apabila Si Tony Puaka tu buat dakwaan KONONnya siasatan yang dijalankan oleh PAC Parlimen pada ketika ini boleh dianggap sebagai 'Berat Sebelah'.

Bagaimana mungkin Si Tony Puaka tu boleh membuat dakwaan sedemikian sedangkan dia juga merupakan diantara salah seorang Ahli Jawatankuasa PAC Parlimen tu sendiri?

Takkan pulak dia tak percaya pada jawatankuasa yang dia menjadi anggotanya? Dan, bukan dia seorang je yang mewakili puak - puak Pembangkang tu dalam Jawatankuasa PAC Parlimen tu.

Bahkan ramai lagi Ahli Parlimen lain yang dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang menjadi anggotanya. Takkan pulak SEMUA Ahli Parlimen Pembangkang tu pun berat sebelah?

Untuk sekian kalinya, kenyataan yang dibuat oleh Si Tony Puaka tu sebenarnya adalah untuk memanipulasikan keadaan. Dia sendiri dah mula TAKUT dengan Bayang - Bayang dia.

Maka sebab itulah Si Tony Puaka tu mula meracau tak tentu arah sampai tahap macam orang Hilang Akal dibuatnya. Jadi, bagi mereka yang memberi sokongan kepada Si Tony Puaka tu, pikir la dua tiga kali.

Jangan lupa pulak, Si Tony Puaka tu memang seorang PENIPU. Kalau betul Si Tony Puaka tu seorang yang bermaruah dan mempunyai pendirian, Nah! Sahut cabaran ni! Letak jawatan dari menjadi Ahli Jawatankuasa PAC Parlimen! Kalau tidak, jangan banyak cakap!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana