Dasar hamba abdi komunis..! dasar barua..!

DAP begitu konsisten menyuruh PAS keluar dari Pakatan Rakyat biarpun parti Islam itu berkali-kali menegaskan mereka akan terus kekal dalam gabungan parti pembangkang, kata ahli parlimen Pasir Mas, Nik Abduh Nik Abdul Aziz.

Nik Abduh berkata, beliau tidak mengetahui apa niat sebenar DAP yang berterusan menyerang PAS menjelang muktamar part itu Jun ini.

"Saya tak tahu apa tujuan DAP yang sebenar, tetapi nampak DAP begitu konsisten menyuruh PAS keluar dari Pakatan Rakyat sedangkan kita berkali-kali sebut kita tidak akan keluar bahkan komitmen kita dengan Pakatan tinggi.

"Isu Hudud dan Unity Goverment tidak sepatutnya memecahkan Pakatan Rakyat kerana ia mainan orang bawah, spekulasi, tidak sepatutnya pimpinan tertinggi masuk dalam isu ini.

"Hudud misalnya, kita tekankan tak kan lah kerana hudud ni nak pecah pakatan rakyat, hudud ini keadilan, pakatan rakyat dibina untuk keadilan, kalau hudud ini zalim layaklah berpecah," katanya kepada Astro AWANI di lobi parlimen hari ini.

Pun masih menagih, mengharap merayu..! bukan hilang maruah..! rupanya tak pernah bermaruah..!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana