AHLI PAS MUAK DENGAN POLITIK HARAMJADAH!!!

Siapa yang tak muak dengan Politik Longkang puak - puak Pakatan Haramjadah tu ye tak. Habis semua orang pun dah mula naik menyampah dengan diorang.

Jika selama hari ini, mereka dari kalangan puak - puak PAS tu sendiri masih boleh bersabar dengan amalan Politik Longkang yang diamalkan oleh sesetengah pemimpin parti tu.

Tapi sejak mereka berkawan dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan golongan Liberalis PKR, maka perangai Haramjadah pemimpin - pemimpin tu semuanya mula menggila Babi.

Bahkan dalam keadaan musibah melanda pun masih ada lagi yang sibuk nak ber-Politik, mengeluarkan fatwa 'Songsang' yang selama ini didoktrinkan oleh pemimpin atasan mereka.

Sebelum ini, ada dikalangan pemimpin mereka yang 'Memfatwakan' HARAM menerima sumbangan dari pihak Kerajaan Pusat. Tak sangka sampai hari pun fatwa tu masih lagi digunapakai.

Disebelah ni ada satu status yang dimuat naikkan menunjukkan bahawa ada dikalangan ahli PAS pun dah muak dengan fatwa songsang tu. Diorang pun dah mula tak percaya dengannya.

Yang herannya, ada jugak dikalangan mereka yang terlalu taksub percaya dengan fatwa songsang tersebut sehingga sanggup kebuluran hanya kerana terlalu mempercayainya.

Jika benar puak - puak Pakatan Haramjadah tu anggap bantuan yang diberikan oleh pihak Kerajaan tu semuanya Haram, kenapa dalam laman media sosial masih ada yang menyalak - nyalak kata tak dapat bantuan bekalan makanan?

Jangan - jangan yang dok bising kata diorang tak dapat bantuan tu pun kebanyakkannya semua penyokong - penyokong Pakatan Haramjadah tu sendiri kot. Maka sebab itu diorang bising.

Hakikatnya, corak pemikiran tipikal macam puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang sudah kita jangkakan. Diorang ni memang dah didoktrinkan oleh pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu selama hari ini. Dalam otak diorang memang penuh sampah belaka!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

KENALI MARIAM MOKHTAR! DIA SEORANG LIBERAL YANG MAHUKAN PERUBAHAN DALAM ISLAM

Elakkan Ditipu Oleh Penjual Tayar Kereta, Anda WAJIB Tahu Maksud Kod Pada Tayar