Anwar : Jangan Beri Ruang Kepada Media...Ini KEr Kebebasan Bersuara?

KAlau ANWAR menjadi Pemerintahan Negara...Habis dibanned jika tidak sependapat dengannya...percayalah.Cakap tak serupa bikin....

PUTRAJAYA 29 Okt - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyeru penyokongnya supaya tidak memberikan peluang kepada pengamal media dan pihak lawan untuk menimbulkan masalah serta mencetuskan sebarang bentuk provokasi sepanjang perjalanan prosiding mahkamah bagi membebaskan dirinya daripada tuduhan kesalahan liwat.

Anwar yang didakwa atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya Saiful Bukhari Azlan turut meminta penyokongnya agar patuh kepada arahan ketua-ketua cabang serta mengadakan rundingan segera dengan pihak polis sekiranya wujud permasalahan ketika berhimpun beramai-ramai.

"Namun harus diingat ada pihak yang sengaja membuat provokasi, jangan dilayan dan jika ada masalah rujuk kepada ketua dan kita runding. Jangan beri ruang kepada media untuk serang kita dan sengaja timbulkan masalah." katanya dalam ucapan ringkas kepada para penyokong beliau di hadapan Istana Kehakiman Putrajaya hari ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana