Tabik Admin pada anak muda SARAWAK !


Chegu Bard atau yang nama sebenarnya Badrul Hisyam Shahrin, aktivis Malaysia dan ahli Parti Keadilan Rakyat memang lelaki yang dayus, bacul dan tidak mempunyai telur.

Sehingga jam 6 petang ini, beliau yang di uar-uarkan ke Sarawak dan mengepalai demonstrasi yang dirancang diadakan di hadapan kediaman Ketua Menteri Sarawak pada jam 2.30 petang hari ini tidak berani menunjukkan mukanya, sedangkan beliau sememang sudah tiba di Sarawak!

Hampir 200 wakil-wakil pemuda dan penyokong PBB dari seluruh pelusuk Sarawak pimpinan Dato Idris Buang telah "menziarahi" kawasan hadapan rumah Ketua Menteri namun kelibat makhluk yang begitu "dirindui" oleh anak-anak muda Sarawak khususnya kumpulan yang ada petang tadi tidak muncul tiba.

Bahkan kawasan tersebut telah dikawal rapi oleh pihak Berkuasa yang bertugas.

Apa-apapun, Chegu Bard mesti berfikir dua kali selepas ini jika nak mencabar anakmuda di Sarawak ini kerana sesungguhnya kami hanya takut kepada Tuhan, akur kepada undang-undang, taat setia kepada pemimpin namun tidak sama sekali gentar dengan manusia, apatah lagi kepada makhluk kerdil seperti dirinya!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana