ANWAR ARAH PKR BOIKOT PAS KEMPEN DI SG LIMAU SEBAB GILA JAWATAN?

Ini lah dia kalau manusia yang gila kuasa, semua hal mesti diberikan keutamaan pada si dia atau pun kuncu-kuncu mereka. Lihat sendiri PRK Sg Limau siapa sebenarnya yang bertanding? Korang mesti jawab PAS vs BN yang bertanding kan? Semua orang tau..budak sekolah kat sini pun tau PAS dan BN bertanding…tak payah nak citer lah kan!..Tapi yang bestnya.. Ir Zamri telah mengeluarkan arahan kepada semua jentera kerja PKR mogok dan jangan turun ke kawasan PDM masing masing. Semua pakat merajuk macam budak tak cukup sifat.

Kenapa...??? Rupa-rupanyanya puak PKR ni mogok sebab membantah pihak SPR yang melarang PKR daripada memasang bendera PKR di seluruh Dun Sg Limau.

SPR mempunyai sebab yang kukuh sebab PKR tidak bertanding di PRK Sg Limau, yang bertanding adalah parti khawarij PAS bukannya PKR! Merajuk sebab diaorang tak dapat kontrak projek pasang bendera.

Anwar arahkan Ir Zamri sampaikan arahannya pada keparat-keparat PKR mogok apa kejadahnya pulak? Orang lain yang bertanding, orang lain pula yang lebih kuah dari sudu. Sepatutnya sibuk gantung bendera PAS..tapi sibuk nak gantung bendera berlambangkan mata dajal tue!!!
Bendera mata dajjal, perangai pun sama jerk!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana