Lim 'Bapak Pengkhianat' Perlu Letak Jawatan

SEREMBAN: Seorang perwakilan DAP, David Dass yang bakal mengundi pada pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP pada Kongres Khas DAP hari ini, mendesak Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng meletakkan jawatan sebagai Setiausaha Agung parti.

Beliau juga mendesak supaya Ahli Parlimen Seremban, Loke Siew Fook meletak jawatan sebagai Pengerusi Pemilihan Semula CEC DAP.

“Saya mewakili para perwakilan yang tidak berpuas hati ingin mendesak agar Lim letak jawatan sebagai Setiausaha Agung DAP dengan serta merta kerana beliaulah punca kepada segala kekalutan yang berlaku dan pemilihan CEC terpaksa dijalankan semula.

“Loke pula perlu letak jawatan sebagai Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Semula CEC DAP kerana berlakunya konflik kepentingan.

“Bagaimana Loke merupakan Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Semula CEC DAP, tetapi pada masa yang sama beliau juga bertanding untuk jawatan CEC. Bukankah sesuatu yang kelakar dan pelik?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana