Belum dapat kad merah. Sikap kurang ajar dah tunjuk.bayangkan jika dapat mykad

Anggota PKR Cuba Cetuskan Provokasi Di JPN Pulau Pinang...Kira-kira 100 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) diketuai Naib Presiden PKR N.Surendran cuba  menimbulkan kekecohan di kompleks jabatan kerajaan pusat di Bangunan Persekutuan di sini apabila cuba menyerbu masuk untuk menganjurkan demontrasi "duduk dan bantah".

Lapor Bernama, dalam kejadian kira-kira 10 pagi itu, kumpulan itu sebelum itu berarak sejauh kira-kira 400 meter dari Jalan larut ke kompleks itu di Jalan Anson sebelum merempuh halangan polis atas alasan untuk berurusan secara beramai-ramai di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di kompleks itu.

Turut serta dalam himpunan itu ialah Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun)Batu Uban S. Raveentharan, Adun Pantai Jerejak Sim Tze Tzin, Adun Kebun BungaJason Ong dan Adun Komtar Ng Wei Aik.

PEMBANGKANG JANGAN BERSIKAP KURANG AJAR...SUDAHLAH BUAT BERDEMO PADA KERAJAAN UNTUK MENDAPATKAN MYKAD..INGAT SESUKA HATI JER NAK BAGI MUDAH KEPADA MEREKA INI TANPA MELIHAT LATAR BELAKANG INI.BELUM APA APA LAGI SUDAH PANDAI IKUT BERDEMO MEMPROTES PIHAK KERAJAAN ....SENDIRI MAU INGATLAH...PIHAK KERAJAAN JANGAN BERLEMBUT DENGAN MEREKA INI...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana