PENIAGA DIKUALA LANGAT BANTAH KERAJAAN SELANGOR ROBOH KEDAI



1 M tergelak dan ketawa dengan janji puak puak PR ni sebelum pilihanraya bermacam macam janji dilontarkan untuk meraih undi tetapi selepas wakil rakyat mereka menang macam macam alasan apabila ada masalah seperti gambar diatas rakyat untuk bersua dengan YB mereka yang dipilih.Aha hah ha.....Pilih lah lagi apabila terkepit barulah cari BN untuk menyelesaikan masalah.
Peniaga terbabit yang turut disertai keluarga masing-masing,mereka berkumpul bagi membantah tindakan Anggota Dewan Undangan Negeri Telok Datok dari DAP, Philip Tan Choon Swee dan Anggota Parlimen Kuala Langat dari Parti Keadilan Rakyat, Abdullah Sani Abdul Hamid yang didakwa lepas tangan dalam isu itu.
1 M berharap Rakyat Selangor membuka mata keadaan yang berlaku seperti ini tidak akan berulang di kawasan lain dan mungkin menjadi petunjuk kepada rakyat Selangor untuk memilih kerajaan sebenar.

Comments

usin said…
sudah terantuk baru tengadah. pilihlah lg utk pru13 akan dtg. apa hal pulak mengendeng2 mintak bn tolong? esok2 serupa mcm melepaskan anjing tersepit.
Bila lagi nak buat? Sementara masih ada kuasa yang diberikan oleh rakyat Selangor selagi itulah penyisihan orang Melayu dapat dilakukan.

Blog Tendang Terajang -
Undang-undang bukan milik mereka yang pakar sahaja.
pemerhati said…
memang kejam tindakan kerajaan PR dinegeri Selangor nie.Memang mereka tidak menjalankan amanah yg diberikan kepada rakyat sebaliknya terus tamak meragut kekayaan negara.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana