KETUA MUSLIMAT PAS KPG.TELIPOT PASIR PUTEH MASUK UMNO..!!!

Semakin lama PAS kelantan terus parah apabila ketua Muslimat PAS Kampung Telipot Pasir Puteh mengambil jalan keluar dari parti PAS yang semakin tersasar jauh dari landasan perjuangan asal mereka.

Ketua Muslimat PAS Puan Kamariah Deris telah melaungkan akan membawa ramai lagi untuk menyertai parti UMNO yang telah lama berjasa di Kelantan berbanding kerajaan Nik Aziz yang hanya pandai membuat janji dan tidak pandai nak tepati.

Tidak sampai 24 jam Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyatakan persetujuannya menyokong sistem biometrik, Jawatakuasa Pas Pusat yang diketuai golongan profesional hari ini menolak cadangan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung perkara tersebut.

Bukan sahaja bersetuju, malah, Nik Abdul Aziz turut menyatakan pendirian bahawa Pas sedia mendengar penjelasan daripada SPR berhubung sistem itu, tetapi belum pun sempat perjumpaan diadakan, Jawatakuasa Pas Pusat telah pun membuat keputusan menolaknya.

Banyak kumpulan komplot telah menguasai PAS kebelakangan ni sehinggakan keputusan Nik Aziz pun dikebelakangkan. Itu yang membuatkan ramai muslimat PAS mula sedar akan hal ini dan mengambil langkah meninggalkan PAS sejak ia mula dikuasai oleh individu tertentu yang tamak nak berkuasa

Inilah tanda tanda awal kejatuhan pas dikelantan semoga rakyat dikelantan akan sedar tingkah laku ada segelintir pemimpin mereka yang mengikut terlunjuk parti DAP.Jangan terkejut atau tak percaya kalau PAS di kelantan jatuh ketangan UMNO.

Comments

Nora_Aniza said…
kerjaan negeri kelantan bukan sahaja xtepati janji malah menzalimi rakyat

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana