untuk pepaduan nik aziz tolak

saya pun hairan melihat nik aziz berkata tidak mahu untuk pepaduan bersama dengan Umno tetapi nik Aziz lebih rela bekerjasama dengan DAP daripada bekerjasama dengan UMNO yang sebangsa, seagama.tegok cara nya nik aziz kalau boleh tak nak berudur dari politik.sedarlah sikit suatu hari nanti orang ramai akan paham dan bertambah fedup dengan nik aziz nanti.Kita tidak sangka seorang yang bergelar tuan guru sanggup menggunakan kuasanya dan membuat keputusan menolak untuk bermusyawarah.dalam islam sendirinya supaya islam dengan islam jangan bermusuh musuhan antara satu sama lain.Apa tok guru macam ni yer..mungkin pasal politik kot?sepatutnya diberi nasihat dan cara bagai nak menyatukan sebangsa dan agama,ini tidak...untuk mempecahbelah lagi adalah....inikah dipanggil tok guru agama.semakin kuat agama semakin teruk sekaraning ni yer.
Percayalah, Nik Aziz tidak akan berjaya jika terus bersekongkol dengan DAP. Mereka akan menggunakan pelbagai agenda secara nyata dan halus untuk melemahkan orang Melayu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana