PATUTLAH PEMBANGKANG BEREBUT NAK JADI PM?, INI RAHSIANYA…

KALAU silap sebut jadi inverok, kalau betul sebutannya adalah Invoke, agensi peramalan ini telah membuat ramalan melalui kaji selidik bahawa sokongan pengundi Melayu kepada Umno dan PAS merosot.

Rafizi Ramli dilaporkan berkata, hanya 41 peratus daripada pengundi Melayu di seluruh negara menyatakan akan mengundi Umno. Hanya 14 peratus pengundi Melayu menyatakan akan mengundi Pas dalam pertandingan 3 penjuru.

Penyelidikan yang dibuat itu menggalakkan lagi perebutan jawatan Perdana Menteri dikalangan pemimpin pakatan pembangkang.

Rafizi yang terkenal dikalangan peramal-peramal dan paranormal pakatan pembangkang nampaknya menambah kekusutan bagi pemilihan calon Perdana Menteri yang akan diumumkan bulan depan.

Calon Perdana Menteri untuk planet marikh yang menjadi keinginan Mahathir tapi takut nak lawan Najib di Pekan, nampaknya semakin hangat di perkatakan dikalangan makhluk pakatan pembangkang.

Rafizi melalui Invoke sepatutnya buat kajian dikawasan yang akan ditandingi DAP iaitu kawasan majoriti Melayu untuk dijadikan rujukan jika DAP menang atau kalah. – Hot Kelate

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana