MAHATHIR KATA HADI MUNAFIK....MADEY YANG MUNAFIK KOT


Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai munafik dengan menuduh parti pembangkang itu bersekongkol dengan UMNO.

“Dulu beliau marah UMNO dan kafirkan parti itu. Sekarang, kata tidak pernah kafirkan (UMNO) pula, sedangkan di Terengganu masih wujud senario itu.

“Kita lihat Abdul Hadi banyak berbohong, mungkir janji dan khianati amanah. Beliau umpan semata-mata untuk undi dengan kata kalau tidak masuk PAS maka kafir,” katanya ketika berucap pada Sesi Santai Negarawan di FELDA Bukit Goh, di Kuantan, pada Rabu.

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu berkata, Abdul Hadi sebelum ini pernah mengkafirkan UMNO dan turut menjalin kerjasama politik bersama DAP melalui konsep Tahaluf Siyasi.

Mahathir yang juga calon pembangkang di Parlimen Langkawi berkata, Abdul Hadi dilihat menjalin kerjasama dengan UMNO apabila cuba menarik pengundi yang bencikan Barisan Nasional (BN) untuk mengundi PAS pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

“Dengan cara itu, apabila semua yang bencikan Najib (Datuk Seri Najib Razak) undi PAS, secara tidak langsung BN akan menang pilihan raya ini.

“Bila sudah ada kerjasama ini, maka UMNO Islam baliklah, bagi Hadi senang saja nak Islam, tak payah nak bersunat, tak payah syahadah, kata aku masuk parti PAS, maka Islamlah,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana