‘Otak’ Tokong DAP Jadi Ikutan Tun M

Kerja dengan DAP, maka cara berfikir pun mesti ikut gaya Tokong Kit Siang dan Guan Eng. Inilah Tun M, sejak berjinak dengan Pakatan ni, bermacam kenyataan tunggang-langgang dia buat. Makin dekat PRU14 ni, makin sibuk mereka reka fitnah, jaja tuduhan dan buat propaganda supaya rakyat percaya tipu nista mereka!

Sekarang, Tun M dakwa PRU14 akan jadi pilihan raya terburuk dalam sejarah Malaysia. Walhal taktik ‘pilihan raya terkotor dalam sejarah’ ni dah wujud sejak tahun 1990-an dulu oleh DAP! Dakwaan ni adalah propaganda Pakatan dalam setiap kali PRU untuk memanipulasi semua perkara yang kerajaan buat.

Tun M sengaja kitar semula taktik DAP, sebab dia tahu PPBM takde sokongan, Pakatan pun bermasalah, apatah lagi nak menang besar dalam PRU14. Kalau benarlah PRU12 ‘terburuk dalam sejarah’, macam Pakatan boleh menang di Kedah, Penang, Selangor, Kelantan dan Terengganu? Dan kalau benarlah PRU13 ‘terburuk dalam sejarah’, macam mana Pakatan boleh kekalkan kemenangan di Selangor, Penang dan Kelantan (walau majoriti PAS)?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana