Dengki Madey Ni!!!! Dah Cemburu Dengan Najib,Buang ‘Tebiat’ Pula

Tun Dr Mahathir Mohamad mungkin cemburu terhadap kejayaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang boleh mencapai kejayaan dalam mentadbir negara pada usia muda.

Tidak dinafikan kejayaan Najib adalah beliau hanya memerlukan kurang dari 10 tahun untuk mencipta kegemilangan Malaysia berbanding Mahathir yang perlu mentadbir negara lama seperti diktator baru berjaya mencipta beberapa kejayaan yang selepas sekian lama hanya nampak kecil sahaja.

Tidak mahu mengalah kerana dikatakan sudah tua untuk memimpin negara, Mahathir dalam laporan media pembangkang seolah-olah mahu menunjukkan pada usianya yang 93 tahun itu, beliau boleh lagi buat macam-macam, bukan saja naik kuda, bawak kereta, malah ingin menjatuhkan Najib, diktator tua itu kian  dilihat seperti nyanyuk dan buang ‘tebiat’.

Apa sepatutnya berlaku, Mahathir dengan usianya yang sudah mencecah 93 tahun itu sebaiknya perlu banyak berfikir dengan memperbanyakkan membaca buku agama.

Umur dah nak masuk seabad eloklah Mahathir berhenti daripada jadi ahli politik. Lebih baik jadi ahli kariah masjid pula dan mempersiapkan diri untuk menghadapi kematian.

Najib juga pernah mengatakan jika dia bertarung dia mesti nak menang, cuba nak menang. Sekarang dia tak berjaya dia akan lebih agresif dengan kata-kata dan sebagainya.

Ini proses politik, mainan politik. Jadi sekarang ini dia tak berjaya dia akan jadi lebih agresif lagilah dengan kata-kata dan sebagainya seperti yang dikatakan Najib sebelum ini. Ini memang diri sebenar Mahathir sejak dahulu lagi. Musuh politik yang tak sehaluan akan diburukkan dalam media seperti yang dilakukan dahulu kepada Anwar dan Lim Kit Siang.

Dia macam orang terdesak yang sudah rapat ke dinding. Apabila rapat ke dinding, dia tak boleh nak pergi. Dia (terpaksa) rempuh dinding itu,bak kata presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebelum ini digelar Mahathir sebagai Hadi kafir.

Bukan soal boleh naik kuda,bawa kereta atau tidak, namun ia mengenai Mahathir sendiri. Apakah beliau masih tidak puas untuk menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun. Kenapa sanggup untuk menjadi Perdana Menteri lapuk dan kitar semula?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana