Siapa Nak Jadi Calun PM Oleh PH....Madey Pun Nak Jugak

Bukan lagi rahsia Pakatan tidak sepakat dalam isu calon PM jika mereka menang PRU14. Akibat hasutan Tun M yang diangkat menjadi Top Dog Pakatan, akhirnya Anwar Ibrahim tidak lagi mendapat sokongan penuh untuk menjadi calon PM.

Pakatan yang diketuai DAP mahu memilih calon PM baharu kerana sedar Anwar tidak mungkin dibebaskan dari penjara. Masalah timbul pula apabila Pakatan tidak sepakat tarikh untuk umumkannya. Ada yang mahu diumumkan ketika konvensyen Pakatan pada Januari ini, sebahagian lagi mahu ia diumumkan selepas Parlimen dibubarkan.

Selepas menolak Anwar, DAP mahu meletak Tun M sebagai calon PM dan Wan Azizah sebagai calon TPM. Semuanya strategi untuk mengumpan undi Melayu.

Isu calon PM bukti jelas Pakatan tiada kepercayaan antara satu sama lain dan tidak boleh bekerjasama. Rakyat sudah tentu tidak mahu memperjudikan masa depan dengan meletak kepercayaan kepada puak Pakatan yang tiada cita-cita untuk memajukan negara dan kebajikan rakyat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana