DR MAHATHIR PAKAR ‘U-TURN’ TERBAIK NEGARA...ENTAH LAH UMUR SUDAH 93 TAHUN DAH

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad boleh disifatkan sebagai pakar ‘U-turn’ terbaik negara berikutan pendirian terbaharunya yang menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan dari penjara.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, tindakan Dr. Mahathir itu bukan sesuatu perkara yang mengejutkan memandang beliau sanggup melakukan apa sahaja untuk menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Katanya, Pengerusi Parti Pri­bumi Bersatu Malaysia (PPBM) itu perlu ingat beliau adalah orang yang bertanggungjawab memecat Anwar sebagai Timbalan Perdana Menteri dan me­nuduh Penasihat PKR itu melakukan jenayah liwat serta pelbagai lagi perkara lain yang menjijikkan.

“Tindakan Dr. Mahathir ini sememangnya sudah dijangka memandangkan sebelum ini beliau (Dr. Mahathir) sudah berulang kali membuat pusingan U membabitkan pelbagai perkara termasuk bekerjasama dengan DAP.

“Matlamat beliau tidak lain tidak bukan adalah untuk jatuhkan Perdana Menteri dan menaikkan individu-individu tertentu seperti anaknya, konco-konconya dengan sanggup melakukan apa sahaja.

“Demi mencapai matlamat, Dr. Mahathir sanggup jilat kembali segala tuduhannya ter­­ha­dap Anwar,” katanya kepada pemberita selepas me­nyertai sesi Town Hall bersama pe­­mimpin-pemimpin akar umbi UMNO dan warga Kota Bharu di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kota semalam.

Yang turut hadir, Ketua UMNO Bahagian Kota Bharu, Tan Sri Mohamad Fatmi Che Salleh; Ketua Pengerakan Pemuda UMNO negeri, Mohd. Azam Ismai; dan pemimpin-pemimpin setempat.

Semalam, Dr. Mahathir yang juga Pengerusi Pakatan Harapan menggesa agar Anwar segera dibebaskan dari penjara.

Dr. Mahathir membuat gesaan tersebut menerusi satu kenyataan bersama dengan peguam hak asasi manusia dari Amerika Syarikat, Kimberly Motley dengan meng­anggap Anwar sebagai tahanan politik dan perlu dibebaskan segera.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana