DAP SUDAH JADI ‘CACING KEPANASAN’

KUALA LUMPUR: DAP kini ibarat `cacing kepanasan’ berikutan pendedahan Datuk Seri Najib Razak yang Ketua Ahli Parlimen DAP mahu menjadi Perdana Menteri.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Mohd Puad Zarkashi, berkata Lim Kit Siang mempertikaikan sumber Presiden UMNO itu, malah terus-terusan mengecam Najib berhubung perkara itu di laman Facebook miliknya.

Pada masa sama, katanya, Ahli Parlimen Segambut, Lim Lip Eng, membuat laporan polis atas kenyataan Najib pada Perhimpunan Agung UMNO, Sabtu lalu bahawa DAP adalah parti anti-Melayu dan Islam.

“Apa yang tersirat sebenarnya, DAP amat resah kerana mereka sukar mendapatkan sokongan orang Melayu sejak PAS meninggalkan Pakatan Harapan.

“Parti Amanah Negara, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), apatah lagi PKR memang tidak boleh diharap,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Mohd Puad berkata, DAP juga dulu pernah menafikan laporan bahawa DAP mahu menjadikan

orang Kristian sebagai Perdana Menteri.

“Namun, tanpa disangka, muncul bekas ahli DAP, Razali Abdul Rahman, yang membuat laporan polis bahawa dakwaan itu adalah benar.

“Dia sendiri ada dalam pertemuan bersama kumpulan paderi yang juga di adiri oleh Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Oii. Razali adalah orang Melayu yang menjadi orang kanan Lim Guan Eng. Dia adalah pakar perang saraf DAP yang dihantar berlatih di German.

“Hingga ke hari ini, DAP tidak berani menyaman Razali, bahkan bekas ahli DAP itu mendakwa ditawarkan RM1 juta untuk menarik balik laporan polis itu,” katanya.

Mohd Puad berkata, DAP sepatutnya mengambil tindakan ke atas ahlinya yang sering menghina orang Melayu dan Islam.

“DAP sendiri tidak berani mengambil tindakan terhadap ahlinya yang sering menghina orang Melayu dan Islam. Contohnya, Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming dan terbaharu, Zaid Ibrahim, yang jelas biadap terhadap Sultan Selangor.

“Zaid adalah contoh DAP menggunakan Melayu “screw” Melayu. Patutlah DAP tidak mengambil tindakan terhadap ‘Superman’ Hew Kuan Yau, yang membawa idea Melayu Screw Melayu itu,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana