Syed Saddiq Dan Anak Azmin “Berbulan Madu” Di Paris?

SATU status yang dimuat naik dalam laman sosial berkenaan Ketua Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Syed Saddiq dan anak perempuan Menteri Besar Selangor Azmin Ali kini viral serta mengundang kemarahan ramai pihak.

Dalam status berkenaan individu tersebut mendakwa Syed Saddiq ke luar negara bersama Amira Azmin. Mereka dikatakan tinggal bersama dalam satu bilik bernombor 4 di Relais Christine Hotel, 3 Rue Christine, 75006 Paris.

Rakyat Pulau Pinang dilanda malapetaka banjir terburuk minggu lepas dimana tujuh nyawa telah terkorban dan harta benda mengalami kemusnahan yang teruk. Semua pihak berganding bahu menghulurkan tangan membantu negeri yang dikuasai DAP tersebut.

Ironinya, Ketua Armada PPBM pula dikatakan sedang “berbulan madu” dengan anak Azmin Ali. Apabila gambar-gambar mereka mula tersebar di media sosial maka persoalan mengapa Syed Saddiq tidak turun membantu mangsa banjir Pulau Pinang telah terjawab.

Bala banjir yang Melanda Pulau Pinang itu telah memaksa Lim Guan Eng merayu bantuan daripada kerajaan Barisan Nasional memandangkan Pulau Pinang di ambang kemusnahan. Kerajaan BN sebenarnya telah menghantar aset-aset penting ke negeri Pulau Mutiara tersebut sebelum Ketua Menteri Pulau Pinang itu merayu bantuan lagi. Apa yang penting, semua pihak berganding bahu kecuali pemimpin kanan Pakatan Harapan.

Dari tindak tanduk Syed Saddiq, ianya mencerminkan bahawa rakyat tidak pernah ada dalam hati beliau.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana