PARTI PRIBUMI SAMA JUGA LAH DENGAN PROTON, PERWAJA , BNM DI TANGAN MAHATHIR

Nampak nya Parti Pribumi Bersatu Malaysia sedang menghadapi saat gelap nya waima baru ujud setahun jagung sahaja.
Pengerusi nya Tun Mahathir yang tidak pernah menghormati sesiapa pun telah mengenepikan Presiden Parti Pribumi Ia itu Tan Sri Muhyidin Yassin untuk membuat kenyataan bagi pihak parti apa yang sepatut nya Muhyiddin yang laku kan nya.

Tun Mahathir telah istiharkan bahawa Parti Bunga nya tiada miliki struktur yang betul di peringkat cawangan dan juga bahagian.
Hatta parti Bunga tidak mampu mengada kan AGM nya mengikut kehendak undang undang di bawah RoS.
Mungkin terlalu sibuk memburuk dan memfitnah Najib Tun Razak keseluruh negara , Tun Mahathir terlepas pandang hal urusan parti nya sendiri.

Tiba masa nya baru tersedar parti nya tiada asas di bahagian bawah.
Malah lebih teruk lagi ada lah kekurangan ahli dan tiada mendapat sambutan dari rakyat dan ahli UMNO yang menjadi sasaran nya.

Sehingga kini Syed Saddiq gagal mengumumkan jumlah keahlian parti Bunga walau pun sudah berjanji pada tahun lalu.
Kini selain gagal mengadakan AGM , parti memuja Mahathir juga berhadapan dengan masalah jenama Armada nya yang tidak ujud dalam perlembagaan parti.

Apa yang boleh di rumuskan ada lah pembuktian semua perkara gagal di tangan Mahathir.

Antara siri kegagalan Mahathir ketika berkuasa dahulu ada lah pembatalan parti UMNO , dan kini parti nya sendiri pun mungkin di haram kan oleh Ros jika tidak kena gaya.

Maka apa yang pasti semua yang lalui tangan Mahathir pasti akan gagal.
Parti Bunga nya telah gagal berkembang tiada mendapat sambutan selain ahli nya hanya menambah kebencian dan bukan tambah keahlian.

Maka tercatit lah nanti senarai kegagalan Mahathir ada lah penubuhan Parti Pribumi nya termasuk dalam senarai seperti PROTON , MAS , Perwaja , BNM, Bakun dan BMF .

Itu lah dia Mahathir dengan Reverse Midas Touch Nya, apa yang di sentuh semua gagal belaka.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana