Kes 200 pil kuda...lelaki yang ditahan ialah anak Husam Musa

Kini sudah terjawab teka teki siapa lelaki anak wakil rakyat Kelantan yang ditahan kes dipercayai miliki 200 biji pil kuda di Kota Bharu petang petang Sabtu.

Lelaki berusia 29 tahun yang sudah dikenakan tahanan reman empat hari untuk bantu siasatan kes itu ialah anak Naib Presiden Parti Amanah (PAN) dan Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Salor, Datuk Husam Musa.

Dia ditahan hadapan sebuah rumah di Jalan Pasir Mas-Salor Kampung Jelutong  oleh sepasukan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis (IPD) Daerah Kota Bharu kira-kira pukul 3.30 petang.

Sebanyak 200 pil kuda ditemui di poket hadapan sebelah kanan seluar panjang yang dipakainya.

Husam yang lewat petang Ahad mengesahkan lelaki itu adalah anaknya kata setakat ini (waktu berita ditulis) beliau masih kabur mengenai penahanan anaknya.

Katanya beliau belum lagi dimaklum oleh polis mengenai kes anaknya.

Menurut Husam beliau hanya mendapat tahu anaknya dikenakan tahanan reman di mahkamah Kota Bharu pada petang Ahad menerusi imej whataps yang dihantar kepadanya.

Katanya beliau akan buat kenyataan pasal itu setelah dapat temui anaknya nanti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana