Salahuddin Ayub persoal apa dosanya kepada Celcom...Mentaliti Otak Pemimpinan PH

Timbalan Presiden PAN, Salahuddin Ayub mendakwa nombor telefon bimbitnya telah dikhianati kerana ramai orang mengadu menerima SMS kata-kata perkauman dan hasutan daripadanya selepas PRU-13 lagi.

Justeru, beliau telah membuat laporan polis dan aduan ke pihak Celcom namun kecewa selepas itu kerana telefonnya sukar menerima panggilan daripada rakan-rakannya dan membuat panggilan.

“Apabila aduan dibuat kepada Celcom alasan yang biasa diberikan adalah isu Celcom sedang menaik taraf sistem untuk merpertingkatkan mutu perkhidmatan.

“Pagi tadi isteri saya membuat panggilan kepada saya tetapi seorang wanita India menjawab dan menyatakan bahawa dia adalah pengguna Celcom yang menggunakan nombor yang sama dengan saya.

“Dalam minggu ini sahaja saya menerima banyak aduan dari rakan-rakan mengatakan wanita India menjawab telefon saya. Wanita India ini mendakwa Celcom telah memberikan nombor ini sebulan yang lalu,” ujarnya dalam satu kenyataan Jumaat.

Salahudin mendakwa sudah menjadi pelanggan setia Celcom sejak 1997 dan tidak tahu apa dosanya kepada Celcom sehingga saya terpaksa menghadapi kesukaran seperti sekarang.

“Bukan sekali dua saya membuat aduan kepada Celcom. Tidak ada seorangpun dari pihak pengurusan atau perhubungan awam Celcom yang cuba berkongsi kesukaran saya. Adakah ini budaya korporat Celcom dan balasan kesetiaan saya sebagai pengguna perkhidmatan Celcom?” soalnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana