RAKYAT MUAK DENGAN PROPAGANDA PEMBANGKANG!

Kegagalan perhimpunan ha­ram Pakatan Harapan diketuai DAP di Padang Timur, Peta­ling Jaya semalam menarik kehadiran orang ramai membuktikan rakyat semakin muak dengan propaganda pembangkang.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mahdzir Khalid (gambar) berkata, rakyat tidak berminat untuk mendengar segala bentuk cacian dalam ucapan pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan diketuai DAP kerana ia bercanggah dengan budaya bersopan santun serta adat ketimuran yang diamalkan di negara ini.

“Pemimpin-pemimpin pembangkang juga memainkan isu-isu lama dalam ucapan dan tiada pemimpin yang mengemukakan manifesto baharu sekiranya mereka hendak memerintah negara,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Santai Veteran UMNO Bahagian Padang Terap di sini semalam.

Sementara itu, beliau berkata, tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menggelarkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai musuh negara merupakan dakwaan yang mengarut.

“Itu yang menyebabkan rakyat muak dengan apa yang diperkatakan olehnya dan pemimpin-pemimpin pembangkang yang lain,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana