KUAT PUTAR BELIT DAN KAKI PENIPU LIM GUAN ENG.

DULU KATA MAHU HAPUSKAN GST, KINI MAHU KEKALKAN GST JIKA PAKATAN HARAPAN MENANG.

Lim Guan eng terus bercakap tentang isu GST dalam semua ceramah, kempen dan pilihan raya propaganda mereka tetapi kini apabila dicabar DAP mendakwa yang kononnya mereka sama sekali tidak pernah berjanji untuk menghapuskan GST jika mereka menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti.

Mengapa DAP berkempen dengan bercakap sedemikian rupa? Itulah Lim Guan Eng dan DAP parti yang hanya tahu menimbulkan isu GST semata-mata untuk menyalahkan segala yang dilaksanakan oleh Najib dan Kerajaan Barisan Nasional. Isu GST hanya dipropagandakan oleh Lim Guan Eng. Inilah mainan politik pembangkang untuk memburukkan imej dan nama baik Najib dan Kerajaan Barisan Nasional.

Lim Guan Eng jangan menggunakan isu cukai barangan dan perkhidmatan (GST) sebagai bahan kempen untuk menjatuhkan dan menumbangkan Kerajaan pada Pilihan Raya Umum akan datang. Semua perlu tahu ahli-ahli politik yang GST terbukti memberikan kesan yang positif kepada ekonomi terutamanya dari segi daya saing Malaysia, di mana GST ini telah pun terbukti berkesan dilaksanakan di beberapa buah negara.

Setakat ini tidak ada mana-mana negara yang kembali kepada sistem percukaian yang asal selepas melaksanakan GST. Jadi janganlah kita terpedaya dan terpengaruh dengan cerita-cerita karut yang kononnya GST boleh diganti dan sebagainya. Hakikatnya yang sebenarnya ia sangat mustahil dilakukan.

Janji Pakatan Harapan mahu menghapuskan GST dalam tempoh 100 hari pertama selepas menjadi kerajaan di Putrajaya sekiranya gabungan pembangkang dalam Pakatan Harapan sekiranya menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti hanyalah janji-janji manis dan tipu daya Pakatan Harapan untuk menipu kita semua.

Kesimpulannya generasi muda belia janganlah mudah percaya dan terpengaruh dengan Lim Guan Eng dan Pakatan Harapab yang sememangnya hanya memberikan janji-janji manis dan palsu untuk memperbodohkan dan memperdayakan rakyat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana