‘CICAK MENGKARUNG’ PANAS APABILA NAJIB SEBUT NAMA WAN AZIZAH WAKTU #BAJET2018

Tindakan Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil menyifatkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah menggunakan wanita untuk mengenakan musuh politik Barisan Nasional adalah satu pandangan orang rusak akal akibat terlebih minum air bateri.

Seperti yang dilaporkan FMT, Fahmi Fadzil berkata, “Ini menunjukkan betapa terdesaknya Najib hingga sanggup melakukan sesuatu yang cukup tidak cantik seperti ini,” katanya kepada FMT.

Agaknya, bagi cicak mengkarong pakatan harapan didunia ini tidak boleh ada orang lain bernama Wan Azizah walaupun nama bapa berbeza.

Kita bernasib baik kerana Wan Azizah yang di sebut namanya dalam pembentangan Bajet 2018 oleh Menteri Kewangan, Datuk Seri Najib Tun Razak nama bapa tidak sama dengan pemilik kipas ajaib.

Datuk Seri Najib ketika pembentangan Bajet 2018 “Wan Azizah” atau lebih dikenali sebagai “Kak Wan dalam menempuh liku hidup yang mencabar”.

“Namun, berkat kesabaran Kak Wan terus cekal berjuang.

“Nampaknya, Kak Wan ada bersama-sama kita pada hari ini, justeru kita sama-sama beri tepukan kepada Wan Azizah Wan Salleh yang berada di atas sana, contoh sahabat AIM yang telah berjaya menjadi jutawan di bidang ternakan dan pemprosesan ayam dengan modal permulaan hanya RM500 daripada AIM sejak 1993.”

Fahmi Fadzil yang masih mentah dalam dunia politik sepatutnya melihat satu kisah Himpunan Anti-Kleptokrasi yang menghina Bugis sebab benci Datuk Seri Najib yang jelas menimbulkan kemarahan ORANG RAMAI.

Apa yang dibuat Datuk Seri Najib ketika Pembentangan Bajet 2018 berkaitan dengan Nama Wan Azizah tidak akan menerima kecaman dari mana-mana NGO atau akan ada laporan polis dibuat.

#BODOHPIANGBUDAKPKR

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana