"SIAPA DALANG WANITA TOKSIK..?

Umum kita ketahui pastinya ianya digerakkan NGO2 PRO PAKATAN HARAPAN yang mana dalangnya adalah mereka yang berfikiran LIBERALISME dan pemahaman ini sudah tentu bertentangan dgn fahaman Ahli Sunnah.

Antaranya adalah G25 yang perjuangan mereka sangat bertentangan dgn AKIDAH ISLAM.

Golongan yg berfikiran LIBERAL ini walaupun mengakui beragama Islam dan percaya adanya Allah SWT tetapi membuat tafsiran ajaran agama berkenaan berdasarkan hawa nafsu semata-mata.Dimana akhirnya mereka akan mengajak kepada ideologi PLURALISME dimana semua tuhan adalah sama.

Yang menyedihkan IKRAM turut menyokong perjuangan G25.

Allah swt telah berfirman,

“ Janganlah kamu campur-adukkan antara kebenaran dan kebatilan, dan kamu sembunyikan yang benar padahal kamu mengetahuinya. “
(Qs Al -Baqarah : 42 )

Muslim yang sensitif, perlulah sensitif dengan memastikan tidak akan duduk dalam majlis yang sama dgn manusia yang memperjuang dan mengangkat agenda maksiat.Muslim yg sensitif juga perlulah menjauhi perkara yg boleh mengundang kepada fitnah.

Dalam isu ini adakah ianya FITNAH ataupon NGO ISLAM ini memang BERSEKONGKOL dgn puak songsang yang sedang memesongkan AKIDAH umat islam di Malaysia?

Sehingga harini mereka ataupon NGO ISLAM yg bersama himpunan wanita toksik tersebut lebih memberi kecaman kepada saya yang mengkritik penyebaran fahaman LGBT.Bukan ke sepatutnya Puak Songsang LGBT tersebut yg patut dikecam oleh NGO yg terlibat kerana menyebarkan dakyah songsang dlm himpunan tersebut yg berisiko dan memberi ancaman kepada AKIDAH UMAT ISLAM?

SOALAN SAYA?

1.PATUTKAH "NGO ISLAM" MEMBIARKAN PUAK SONGSANG MENYEBARKAN DAKYAH SONGSANG MEREKA DALAM SATU HIMPUNAN?

2.PATUTKAH "NGO ISLAM" INI BERSAMA PUAK SONGSANG BERSEKONGKOL DGN NIAT MENJATUHKAN PEMERINTAH ISLAM YG MASIH MENDAULATKAN DAN MEMARTABAT AGAMA ISLAM?

3.KALAU ANDA DAH TAHU PIMPINAN HIMPUNAN ITU SONSANG PEMIKIRANNYA, ANDA JOIN ATAU TIDAK PERHIMPUNAN TERSEBUT ?

-Fariz Hadi-

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana