PC TERGEMPAR : BAGAIMANA NAJIB BERI PELAJARAN PERCUMA KEPADA PEMBANGKANG?

Steady PM Cywar. Habis semua pentaksub pembangkang pun tertunggu-tunggu, paling real siap call orang-orang UMNO sebelum PC tadi.

UMNO ajar pembangkang seni politik berinstitusi. Sebentar tadi ianya bukan kerana kemasukan Tan Sri Mat Taib dalam UMNO tetapi nak menunjuk cara matang sebuah parti politik membuat keputusan bersama.

UMNO nak tunjuk tadi bagaimana, UMNO satu parti yang matang dalam semua perkara. Nak ambil Bekas Pemimpin yang pernah menyeberang ke pembangkang pun mesti dapat persetujuan MKT UMNO. Untuk maklumat kalau nak pecat pun mesti melalui proses pengurusan Parti..

UMNO bukan macam parti sebelah sana yang pecat ahli mengunakan watsapps, twitter mahupun facebook.. Ini bezanya antara Parti UMNO yang berpengalaman dan matang jika dibandingkan dengan pembangkang..Hari ini Datuk Seri Najib berikan contoh dan pelajaran percuma pada pembangkang tentang bagaimana nak tadbir sebuah parti..

Ikhlas

Dato Armand Azha Hj Abu Hanifah
UMNO Dulu, Kini dan Selamanya

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana