MAHATHIR SEORANG YANG MF-CS, KATA RAJA PETRA

Raja Petra Kamarudin, Malaysia Today, 24 September 2017

Tun Dr Mahathir Mohamad adalah seorang yang MF-CS. Dan jika anda tidak tahu apa yang dimaksudkan dengan MF-CS, itu masalah anda.

Sebab saya mengatakan bahawa Mahathir adalah MF-CS adalah kerana beliau mengajar Cina DAP cara baru untuk menghina orang Melayu yang tidak menyokong DAP. Mahathir mengajar orang Cina DAP bahawa jika ada orang Melayu yang tidak menyokong DAP maka anda hina mereka dengan mengatakan mereka makan dedak.

Istilah makan dedak dicipta oleh Mahathir dan ia digunakan untuk menghina mereka yang tidak menyokong DAP, terutama orang Melayu. Jadi, sejak itu, saya telah menerima beribu-ribu penghinaan, majoritinya daripada Cina DAP, yang menuduh saya makan dedak.

Pada tahun 1960-an, mereka menghina orang Melayu dengan meminta mereka untuk balik kampung. Kemudian mereka menghina orang Melayu dengan menuduh mereka mempunyai pemikiran bertongkat (crutch mentality). Sekarang mereka menghina anda dengan mengatakan anda makan dedak.

Pada asasnya, Mahathir mengajar orang Cina DAP untuk membenci orang Melayu dan menghina orang Melayu. Melayu tidak berguna. Melayu mudah lupa. Melayu memerlukan tongkat. Melayu makan dedak. Malaysia mundur kerana orang Melayu yang mentadbir negara ini manakala Singapura berjaya kerana orang Cina yang mentadbir negara itu.

Mahathir cuba membuatkan orang Melayu berasa malu kerana mereka adalah orang Melayu dan satu-satunya cara anda boleh membuang malu ini adalah dengan tidak menyokong Umno dan menyokong DAP. Hanya dengan itu anda boleh membersihkan diri anda dari pencemaran disebabkan anda seorang Melayu.

Hari ini, kita mempunyai ramai orang Melayu yang malu mereka adalah orang Melayu. Oleh itu mereka cuba menjadi orang Melayu yang liberal supaya mereka tidak dilihat sebagai orang Melayu yang mundur. Dan, untuk menjadi liberal, anda mesti menyokong pesta bir, perarakan gay kebanggaan, seks luar nikah, perkahwinan sejenis, dan banyak lagi, yang pada satu masa dianggap haram untuk orang Islam tetapi sekarang wajib jika anda ingin dianggap sebagai Melayu liberal dan Melayu moden.

Ia sebenarnya sangat mudah untuk menjadi Melayu moden. Semuanya yang berlabel haram anda ubah menjadi halal dan semuanya yang dilabel halal anda ubah menjadi haram. Kemudian anda akan menjadi seorang liberal dan dengan itu Melayu moden atau progresif.

Jika anda Melayu dan anda ingin dipilih sebagai calon DAP dalam pilihan raya umum, satu kriteria yang sangat penting ialah anda tidak boleh memakai tudung. Kemudian anda mesti minum arak dan mengadakan hubungan seks antara satu sama lain selepas mesyuarat CEC DEC. Kemudian anda akan menjadi liberal, progresif, moden, dan lain-lain

Mahathir telah mengajar DAP bahawa ianya bukanlah satu kesalahan untuk meremehkan dan memalukan orang Melayu yang berpegang kepada nilai-nilai lama dan enggan mengubah dan mengamalkan nilai yang baru, liberal, progresif, atau moden. Pada masa lalu, jika anda minum arak atau adalah seorang gay, anda akan menyembunyikan fakta ini. Anda tidak akan mahu orang mengetahui kelemahan atau dosa anda. Hari ini ia sebaliknya. Sekiranya anda menentang pesta bir atau perarakan gay kebanggaan, anda tidak akan mengakui ini dan akan menyembunyikan fakta ini atau anda akan dipanggil mundur, ketinggalan zaman, mentaliti kampung, Taliban, pelampau Islam, dan sebagainya.

Pada tahun 1980-an, Timbalan Perdana Menteri, Tun Musa Hitam, memberitahu Melayu Umno, mereka tidak perlu takut untuk menjadi kurang ajar. Hari ini, Mahathir memberitahu Cina DAP mereka tidak seharusnya takut untuk menjadi kurang ajar. Dan Cina DAP telah menerima nasihat Mahathir dan tidak lagi takut untuk menjadi kurang ajar.

Pada tahun 1969, Mahathir menghasut orang Melayu Umno untuk membenci kaum Cina DAP. Sekarang, 48 tahun kemudian, Mahathir menghasut Cina DAP untuk membenci orang Melayu Umno. Dan, sama seperti Mahathir berjaya menghasut kebencian pada tahun 1969, beliau berjaya lagi hari ini.

Dan itulah sebabnya Cina DAP suka Mahathir. Walaupun Mahathir mengisytiharkan bahawa Malaysia adalah negara Islam fundamentalis, Cina DAP membenci PAS tetapi suka Mahathir. Walaupun Mahathir menyebabkan kerugian wang pembayar cukai sebanyak RM200 bilion, yang pada hari ini akan bernilai RM500 bilion atau setengah trilion, DAP Cina menyintai Mahathir.

Orang Cina DAP merungut mengenai rasuah dan mengadu bahawa Malaysia telah menjadi semakin teruk. Kemudian, apabila ianya ditegaskan bahawa Mahathir sendirian telah mencuri ratusan bilion wang pembayar cukai, orang Cina DAP berkata jangan bercakap tentang apa yang berlaku pada masa lalu, masa lalu tidak penting. Kemudian Cina DAP bercakap tentang masa lalu seperti Perjanjian Merdeka 1957, Perjanjian Malaysia 1963, 13 Mei 1969, dan lain-lain, yang semuanya berlaku pada masa lalu.

Anda dapat melihat bahawa orang Cina DAP adalah orang yang berfikiran sempit. Mereka berbangga tentang 5,000 tahun tamadun Cina dan kemudian percaya dengan karut bodoh seperti sampul putih untuk Tahun Baru Cina adalah nasib malang. Bahkan para petani dan nelayan Melayu yang tidak berpendidikan cukup pintar untuk mengetahui bahawa ini adalah karut manakala Cina DAP yang berpelajaran sehingga ke universiti percaya bahawa warna sekeping kertas dapat menentukan sama ada anda hidup atau mati.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana