Jangan Mimpilah Lim Kit Siang....

Lim Kit Siang nampaknya begitu yakin kononnya Johor Bahru bakal ditawan oleh HARAPAN. Mungkin Lim lupa Gelang Patah pun tidak mampu dijaga, inikan pula mahu tawan Johor Bahru.

DAP juga dikatakan berminat untuk bertanding di salah satu kerusi, meskipun ianya kerusi paling sukar dimenangi di Johor Bahru.

Lim adalah Ahli Parlimen DAP Gelang Patang, yang tentunya terkenal dengan tidak pernah menjaga rakyat, jarang turun padang dan hanya mementingkan kroni dan diri sendiri, berbagai masalah yang melanda rakyat di Gelang Patah pun tidak dapat Pakatan Harapan selesaikan dari 2013 sehingga kini.

Lim pernah berkata jika Pakatan Harapan-Bersatu menang pada PRU akan datang, pastinya hak melayu, bumiputera akan terbela, inilah yang menjadi kecelaruan, mampukah Lim dan Pakatan Harapan membela nasib orang melayu? adakah agama islam masih lagi agama rasmi di Malaysia ?? lihatlah, sedangkan Lim adalah seorang yang rasis.

Jangan percaya dengan janji manis dan mulut manis Pakatan Harapan !! Lihat lah Negeri contoh yang ditawan oleh Pakatan Harapan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana