Bertanding Lah Madey....Kalah Jangan Malu Plak Nanti

Tun M berkemungkinan akan bertanding pada PRU-14 di Langkawi atau Putrajaya, sebelum ini ura-ura ada mengatakan beliau akan berlawan di Pekan Pahang, tetapi nampak gayanya Tun M tidak berani untuk berlawan dengan Najib Razak, mungkin takut akan kekalahan besar.

Tidak dinafikan tentang Bapa Pemodenan ini dikatakan hebat memimpin selama 22 tahun, yang telah membantu Malaysia dengan setiap pembanggunan yang dilakukan tetapi tahukah anda setiap yang dilakukan hanyalah untuk kepentingan diri keluarga dan kroni.

Didalam usia yang menjangkau hampir 95 tahun, Tun M sepatutnya dinasihatkan oleh Isteri dan anak-anak beliau untuk berehat dan tidak lagi mengejar jawatan bagi membantu anak beliau mencapai hasrat kononnya menjadi Perdana Menteri.

Cukup-cukuplah Tun M dan Pakatan Harapan yang menabur fitnah, mengutuk, mengeji. Berehatlah wahai Tun Dr Mahathir Mohamad. Zaman anda sudah lama berlalu, berilah peluang Dato' Sri Najib Tun Razak untuk memimpin dengan kehebatannya pula.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana