Anina ingatkan Muhyiddin jangan sombong

Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin diingatkan supaya tidak berlagak sombong dengan mencipta pelbagai alasan  seperti  tidak ada ‘lokus standi’ untuk menolak cabaran debat oleh orang bawahan.

Anina Saadudin yang juga bekas pengasas parti berkenaan berkata ianya menunjukkan bekas Timbalan Presiden UMNO itu masih bermimpi bahawa dirinya masih timbalan perdana menteri sehingga masih meletakkan diri pada kedudukan yang tinggi dan hanya individu setaraf dengan beliau sahaja boleh diajak berdebat.

“Apabila saya mengajak berdebat, beliau kata saya tiada lokal standi, jadi saya nak tanya apakah lokal standi Muhyiddin?

“Muhyiddin tidak perlu meletakkan dirinya terlalu tinggi memandangkan beliau hanya rakyat biasa dan bukan lagi menteri kabinet, katanya.

Terdahulu bekas Timbalan Perdana Menteri itu dilaporkan berkata beliau enggan melayan cabaran debat oleh Anina yang disifatkan tiada lokus standi.

Mengulas lanjut, Anina turut memberi contoh terbaik dimana Timbalan Presiden PPBM, Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang tidak melihat taraf kedudukan seseorang sehingga terbuka untuk berdebat dengan bekas pegawai sendiri.

“Muhyiddin selaku presiden yang kononnya mahu berjuang untuk rakyat tidak seharusnya takut untuk dikritik dan dicuit,” kata bekas Ketua Srikandi PPBM dengan nada sinis.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana