Video ....Siti Kasim Perlekehkan “Cinta” Rani Kulup....

APABILA Abdul Rani Kulup Abdullah membuat kenyataan mahu mengahwini Siti Kasim yang merupakan peguam pro pembangkang maka kita secara otomatik membuat andaian Rani Kulup “jatuh cinta” atau pun sekurang-kurangnya mempunyai perasaan “ghairah” terhadap Siti Kasim.

Peguam pro pembangkang yang diketuai DAP itu dilihat memperlekehkan “cinta” Rani Kulup atau dengan tepat menolak cinta Rani Kulup apabila tampil membalas kenyataan dengan menganggap Presiden MJMM itu hanya sekadar bergurau.

Siti Kasim tidak mengambil serius perkara itu mungkin kerana Rani Kulup bukanlah seorang lelaki kacak untuk beliau jadikan suami. Sebaliknya, Siti Kasim memuji penampilan Rani Kulup yang berpakaian budaya Melayu berbanding jubah. Beliau berkata demikian ketika ditemui secara eksklusif selepas mesyuarat agung tergempar (EGM) di Kuala Lumpur semalam.

Siti Kasim seolah-olah membenci pakaian jubah yang disukai umat Islam. Beliau dilihat bukan sekadar membenci pakaian umat Islam malah apa sahaja yang mempunyai hubung kait dengan Islam ditolak oleh penyokong tegar Pakatan Harapan ini.

– PRU14.tv

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana