Sandiwara dalam PKR.

1) Team Anwar dan Jijah memang musuh Tong Mahathir sejak dia pecat Anwar dari jawatan TPM.
2) Azmin pula adalah anak emas Mahathir sebab itu Mahathir tak pernah komen sikit pun tentang pemyelewengan Azmin.

SUATU KETIKA DULU AZMIN ADALAH ANAK ANGKAT MAHATHIR, KINI MENJADI SI TANGGANG TEGAR, SEMUANYA KERANA RACUN AL JURB AL ANTARTUK AL ANUU....WAR

Tidak keterlaluan, sekiranya saya mengatakan tidak ada dalam malaysia. mana-mana graduan yg baru mendapat ijazah hari ini, esok sudah ditawarkan bekerja dengan PERDANA MENTERI SEBAGAI PEGAWAI KHAS, TIDAK ADA SAYA RASA.

Begitulah bertuahnya azmin ketika itu yg mendapat perhatian dan sanjungan hebat dari PM ,semata-mata penglibatannya yg agak aktif sebagai pemimpin pelajar ketika sedang menuntut di Amerika.
Mahathir memang mudah taksub pada seseorang yang dia nampak ada nilai-nilai extraordinary daripada berjuta-juta graduan,ketika itu apatah lagi apabila belaiu menerima sepucuk surat dari timbalan canselor Universiti Minnesota duluth ketika itu iaitu Dr.Robert Heller tentang daya kepimpinan azmin yg begitu terselah ketika itu.

Mahathir telah menghantar duta msia di sana untuk mendapatkan kesahihan surat tersebut, beliau akhirnya terharu apabila mendapat tahu akan kebenaran surat yg diterima.

Maka bermulalah hubungan yg begitu menakjubkan diantara seorang PM yg menaruh seluruh harapan kepada anak angkatnya untuk digilap sebagai pemimpin besar negara suatu masa nanti.
Kami sekeluarga merasa gembira dan bangga yg tidak terhingga ,kecoh sekampung abang kesayangan ku amat dikagumi oleh Dr M ketika itu,namun ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan ditengahari.

http://srikandi7.blogspot.com/…/suatu-ketika-dulu-azmin-ada…
Berbalik kita kepada pecah belah PKR ni.

1) DAP dah berpecah kepada dua iaitu DAP dan PAP (Peoples Alternatif Party bukan People Action Party Singapore).

Dalam pada itu dalam DAP pun dah ada Team A dan Team B.
Team A sokong DAP bersekongkol dengan Tong Mahataik sementara Team B menentang.

2) PKR dah berpecah kepada PKR dan PHR. Dalam masa yang sama PKR berpecah kepada Team Azmin dan Team Wan Azizah

3) PPBM berpecah kepada Team Mahataik Mukhriz dan Team Midin

4) Amanah hidup segan mati tak mahu

Jadi macam mana nak menang PRU14 ?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana