Pengkhianat Felda akan diheret ke mahkamah - TPM Zahid

RAUB: Individu termasuk tokoh yang terbukti mengkhianati dan menganiaya peneroka Felda akan diheret ke mahkamah.

Tegas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, kerajaan tidak akan melepaskan mana-mana individu atau tokoh yang terbukti menzalimi, mengkhianati dan menganiaya peneroka.

Jelasnya, walaupun organisasi Felda dan entiti perniagaannya sedang terganggu-gugat dengan siasatan pihak berkuasa dan mencatat kerugian, kerajaan akan memperbaiki dan memperbetulkannya.

“Kita tahu Felda ada sedikit masalah, kita tahu bahawa Felda sedang terganggu-gugat. Saya sokong tindakan yang dilakukan oleh SPRM untuk menyiasat dan membawa mengheret mereka yang bersalah ke mahkamah.

"Jangan menganiayai peneroka-peneroka dan keluarga Felda," katanya ketika berucap ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan Umno bahagian Raub, hari ini.

Tambah beliau, kerajaan sentiasa mengutamakan kepentingan peneroka dan menyediakan pelbagai insentif untuk kesejahteraan hidup mereka, termasuk rumah generasi kedua peneroka.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana