Pemuda UMNO Kedah cabar Mahathir buktikan dakwaan....Madey TU Kaki Penipu Sejak Masuk PH

Pergerakan Pemuda UMNO Kedah melahirkan keyakinan bahawa dakwaan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad terhadap Timbalan Perdana Menteri tidak mengugat kestabilan dalam Barisan Nasional (BN) serta kalangan ahli parti.

Ketua Pemudanya, Datuk Shaiful Haziz Zainal Abidin mengesa bekas Perdana Menteri itu supaya berhenti daripada menggunakan strategi tidak bermaruah.

“Bagi kami, niat beliau untuk ‘menipu’ ini membuktikan bahawa beliau amat terdesak apabila menyedari serangan beliau sebelum ini tidak sama sekali mendatangkan kesan thdp UMNO dan BN,” kata beliau dalam satu kenyataan, Khamis.

“Sebagai seorang yang pernah bergelar status negarawan Dr Mahathir perlu berhadapan dgn lawan secara ‘gentlemen’ dan bukannya mengada-adakan cerita yang tidak wujud sama sekali,” kata beliau dalam satu kenyataan, hari ini.

Sebelum ini dilaporkan bahawa  Dr Mahathr membuat dakwaan kononnya Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berjumpa dengannya bagi tujuan menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Dalam pada itu, Pengerusi PPBM itu dicabar membuktikan tuduhan beliau kepada umum.

“Pemuda UMNO Kedah juga mohon agar kenyataan Dr Mahathir ini dibuktikan dgn kadar segera. Pemuda UMNO Kedah tidak mahu tuduhan dan kenyataan Tun Mahathir hanya lah bersifat ‘cuba-cubaan’ ataupun ‘ujian makmal’ semata-mata,” kata Shaiful.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana